rawpixel-com-250087.jpg
rawpixel-com-250087.jpg

Η Ομάδα


Σχετικά με εμάς

SCROLL DOWN

Η Ομάδα


Σχετικά με εμάς

IMG_0381.jpg

Λέτα Ανδρούτσου - Εργοθεραπεύτρια

Αποφοίτησα από το τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας το 2006. Από τότε απασχολούμαι στον ιδιωτικό τομέα ως μέλος και συντονίστρια διεπιστημονικών ομάδων (Διευθύντρια του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών ikid) αλλά και ως εισηγήτρια σε σεμινάρια για γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς. Παράλληλα ασχολούμαι με την παραγωγή εξειδικευμένου υλικού εργοθεραπείας (Upbility.gr) και με τη συγγραφή άρθρων για την υγεία, την ανάπτυξη και τις διαταραχές στην παιδική και εφηβική ηλικία. 

Έχω εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, σε εξειδικευμένα αισθητικοκινητικά προγράμματα για την αισθητηριακή επεξεργασία και την αυτορύθμιση, και στην εφαρμογή τους στα πλαίσια θεραπευτικών προγραμμάτων για επικοινωνιακές, κοινωνικές και μαθησιακές δυσκολίες, αναπτυξιακή καθυστέρηση, δυσκολίες κινητικού συντονισμού, δυσκολίες προσοχής και υπερκινητικότητας. Έχω παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια Δημιουργικής Έκφρασης μέσω της τέχνης (μουσική, δράμα, εικαστικά) και έχω εκπαιδευτεί στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement. Το προσωπικό μου ενδιαφέρον για τις εναλλακτικές θεραπείες με οδήγησε στην εκπαίδευση μου στο reiki και στη yoga για παιδιά και οικογένειες από το Rainbow Kids Yoga Network, και στη χρήση τoυς ως ένα ακόμα εργαλείο στην αποκατάσταση δυσκολιών προσοχής, αυτορύθμισης, υπερκινητικότητας και κινητικού συντονισμού, ανάμεσα σε άλλες.Το ερευνητικό ενδιαφέρον μου εστιάζεται στη διερεύνηση των πρώιμων νευροβιολογικών διεργασιών πίσω από κάθε αναπτυξιακή δυσκολία και στη δημιουργία προγραμμάτων στηριζόμενων σε αυτές.

 

DaniaK.png

Δάνια Καρασαββίδη - Εργοθεραπεύτρια

Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας και έκτοτε εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα, δουλεύοντας αποκλειστικά με παιδιά και εφήβους. Eκπαιδεύτηκα στις οπτικές στρατηγικές με βάση τις αρχές TEACCH (Treatment and Εducation of Autistic and Communication Handicapped Children) για την επικοινωνία και τη διαχείριση της συμπεριφοράς των ατόμων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Παράλληλα συνεχίζω να παρακολουθώ τις νεότερες εξελίξεις, σεμινάρια και ετήσια συνέδρια σχετικά με τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, την αναπτυξιακή καθυστέρηση, τις δυσκολίες αυτορρύθμισης, τις διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, το τραύμα. Τα τελευταία χρόνια έχω ξεκινήσει επιμορφωτικό μου ταξίδι στο SMEI (Svetlana Masgutova Educational Institute) συμμετέχοντας σε εκπαιδεύσεις για τη χρήση της μεθόδου MNRI (Masgutova Neurosensorimotor Reflex Integration) σε παιδιά με γνωστικά και επικοινωνιακά ελλείμματα, αυτισμό, κινητικές αναπηρίες, δυσκολίες προσοχής, υπερκινητικότητα και δυσγραφία, μεταξύ άλλων. Σε ερευνητικό επίπεδο, το ενδιαφέρον μου προσανατολίζεται στη μελέτη του ανθρώπινου εγκεφάλου κατά την ανάπτυξη και συγκεκριμένα στις μεθόδους με τους οποίους ενισχύεται η μάθηση για την εγκαθίδρυση νέων δεξιοτήτων.

Έχω ως αρχή το σεβασμό απέναντι στη μοναδική προσωπικότητα του κάθε παιδιού και στις ιδιαίτερες ανάγκες τόσο του ίδιου όσο και της οικογένειάς του. Απώτερος στόχος μου είναι το παιδί να αποκτήσει λειτουργικότητα και αυτονομία, πάντα μέσα από διασκεδαστικές για το ίδιο δραστηριότητες και τη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ παιδιού και θεραπευτή.

el.jpg

Έλενα Κόκκορη, Ειδική Παιδαγωγός

Αποφοίτησα από το τμήμα Ιστορίας, αρχαιολογίας και κοινωνικής ανθρωπολογίας του πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2011 και ως το 2019 παρέδιδα ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Το 2020 ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στο Frederick university of Cyprus με θέμα Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Έχω πιστοποιηθεί στην χορήγηση σταθμισμένων αξιολογητικών εργαλείων, όπως το Αθηνά Τεστ που αφορά τη Διάγνωση των δυσκολιών μάθησης και το Math pro S test που ανιχνεύει δυσκολίες στα μαθηματικά. Έχω πιστοποιηθεί επίσης στην χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων γλωσσικής και μαθησιακής επάρκειας (Detroit και ΛαΤω τεστ) από το παιδαγωγικό τμήμα Ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας και εξειδικεύτηκα στον σχεδιασμό εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης. Παράλληλα εκπαιδεύτηκα στη διδασκαλία της πρώτης γραφής και ανάγνωσης για παιδιά με δυσλεξία της κυρίας Δ. Μαυρομάτη και στις τεχνικές για τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση σε παιδιά με δυσαριθμησία απο τον Δρ Καραγιαννάκη. Ερασιτεχνικά έχω ασχοληθεί με το θέατρο και τη μουσική. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σωματικού θεάτρου, παντομίμας και αυτοσχεδιασμού και έχω ασχοληθεί με την εκμάθηση κρουστών μουσικών οργάνων. Στόχος μου είναι να βοηθήσω τους μαθητές να ανακαλύπτουν τα δυνατά τους στοιχεία, έτσι ώστε να μπορούν ευκολότερα και με καλύτερη διάθεση να κατακτήσουν τις νέες γνώσεις.

5625adbf-221c-4953-a3b3-cf0a0c4eaf94 copy.jpg

Κωνσταντίνα Λαμπή - Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια

Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχω ολοκληρώσει διετές μεταπτυχιακό στη Χοροκινητική Ψυχοθεραπεία (Dance Movement Psychotherapy MA) στο Πανεπιστήμιο του Roehampton (UK). Παράλληλα έχω παρακολουθήσει ετήσιο προγραμμα ειδίκευσης και κατάρτησης στην Ειδική Αγωγή και τη Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και έχω αποφοιτήσει από την επαγγελματική σχολή χορού Ραλλού Μάνου. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχω εργαστεί σε σχολεία του Λονδίνου, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς ή/και αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον, έχω ασχοληθεί με την συμβουλευτική γονέων, την επίβλεψη εκπαιδευόμενων θεραπευτών, την παροχή ψυχοεκπαιδευτικών βιωματικών εργαστηρίων και σεμιναρίων χοροκινητικής θεραπείας σε ενήλικες και παιδιά. Έχω δουλέψει επίσης σε δομές υποστήριξης κακοποιημένων γυναικών και προσφύγων. Η θεραπευτική μου προσέγγιση είναι συνθετική, συνδυάζοντας στοιχεία κυρίως από την προσωποκεντρική, ψυχοδυναμική και συστημική θεωρία. Με στόχο πάντοτε τη δημιουργία μιας ασφαλούς θεραπευτικής σχέσης που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη και ενσυναίσθηση, επιδιώκω να δημιουργώ ευκαιρίες τόσο για λεκτική όσο και για μη λεκτική επικοινωνία, ώστε να διευκολύνω την κατανόηση και εξερεύνηση των συναισθημάτων. Έτσι χρησιμοποιώ το διάλογο, παράλληλα με την κίνηση και άλλες δημιουργικές μορφές έκφρασης (π.χ. ζωγραφική, παιχνίδι, θεραπευτική άμμος) ως ψυχοθεραπευτικά εργαλεία αναλόγως με την κάθε περίπτωση.

1623234023126.jpg

Κυριακή Δημοπούλου - Λογοθεραπεύτρια

Σπούδασα στο τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας του Ανώτατου Τεχνολογικού Επαγγελματικού Ιδρύματος Πελοποννήσου, από το οποίο και αποφοίτησα το 2016. Έκτοτε ασχολούμαι με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου, ομιλίας και άρθρωσης σε παιδιά και ενήλικες. Στα πλαίσια της συνεχούς επιμόρφωσης και επαγγελματικής μου κατάρτισης παρακολουθώ σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια, που αφορούν την ειδικότητα μου . Μεταξύ άλλων έχω εκπαιδευτεί στην μέθοδο εναλλακτικής επικοινωνίας ΜΑΚΑΤΟΝ, PECS και SIMATA. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την βρεφική δυσφαγία, το παιδικό ιχνογράφημα, την λεκτική δυσπραξία, το αισθητηριακό παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία “Messy Play” και τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Επιπλέον έχω παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματά με θέμα την Ειδική Αγωγή και Διαπαιδαγώγηση σε Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Διαταραχές και την Ειδική Αγωγή και τις Διεπιστημονικές Πρακτικές Σύγκλισης. Η αγάπη μου για την λογοθεραπεία συνδέεται στενά με την αγάπη μου για το θέατρο, με το οποίο και έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά. Μου αρέσει να συνδέω το παιχνίδι και το θέατρο στα προγράμματα θεραπείας μου, να κατασκευάζω δικό μου υλικό και ειδικά προσαρμοσμένα ασκησιολόγια με βάση αυτά. Στόχος μου είναι μέσα από το παιχνίδι και το θέατρο τα παιδιά να νιώθουν ελευθερία, να ανακαλύπτουν τις δεξιότητες τους και να διατηρούν την μοναδικότητα τους.

Κρίστη Χοϊμπού - Ψυχολόγος

Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Απο το 2020 έως και σήμερα είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του τμήματος Προαγωγής και Αγωγής της Υγείας της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, καθώς επίσης παρακολουθώ διετές πρόγραμμα Εκπαίδευσης στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία (CBT). Εργάζομαι με παιδιά, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά με δυσκολίες στην συμπεριφορά ή/και συναισθηματικές δυσκολίες ή/και αναπτυξιακές διαταραχές. Η προσέγγιση που ακολουθώ είναι η Γνωσιακή Συμπεριφορική θεραπεία. Επίσης, ασχολούμαι και με την Συμβουλευτική γονέων. Στόχος μου είναι να δημιουργήσω μια ισχυρή θεραπευτική σχέση με κάθε παιδί, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω καθένα ξεχωριστά, να αναπτύξουν τις κοινωνικές, συναισθηματικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες.

Γεωργία Νούση - Λογοθεραπεύτρια

Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έκτοτε απασχολούμαι στον ιδιωτικό τομέα σαν θεραπεύτρια λόγου σε παιδιά και εφήβους. Έχω παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα στην Ειδική Καλλιτεχνική Αγωγή σε Εκπαιδευτικές Δομές από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και έχω εκπαιδευτεί στο Μοντεσσοριανό σύστημα εκπαίδευσης. Παράλληλα παρακολούθησα εκπαιδευτικό σεμινάριο για την ενσωμάτωση μειονοτήτων και ατόμων με αναπηρία στην Ιταλία. Επίσης, έχω παρακολουθήσει ετήσιο βιωματικό σεμινάριο σχετικό με το Θεατρικό Παιχνίδι και έχω εργαστεί εθελοντικά ως συντονίστρια θεατρικού παιχνιδιού σε ομάδα παιδιών προσχολικής ηλικίας σε δομή προσφύγων. Τέλος, έχω παρακολουθήσει σεμινάριο για μυολειτουργική αποκατάσταση των στοματοπροσωπικών δομών. Παράλληλα συνεχίζω να παρακολουθώ σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σχετικά με την ειδικότητά μου. Ερασιτεχνικά ασχολούμαι με τη μουσική, το πολυφωνικό τραγούδι και τον χορό. Η βασική αρχή στην θεραπευτική μου προσέγγιση ξεκινάει από τον σεβασμό στην ατομικότητα του κάθε παιδιού, στις ανάγκες και στους προσωπικούς του ρυθμούς. Στόχος μου είναι να δημιουργήσω μία ασφαλή θεραπευτική σχέση με το κάθε παιδί που θα βασίζεται στην αποδοχή και την εμπιστοσύνη, συνδυάζοντας τις επιστημονικές μεθόδους της λογοθεραπείας με τις διάφορες μορφές τέχνης.

Αλεξάνδρα Φουστέρη - Εργοθεραπεύτρια

Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου σε ιδιωτική σχολή στην Αθήνα και έκτοτε δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια διαφόρων κατηγοριών πάντα με κύριο θέμα τα παιδιά και το πως μπορούμε να τους προσφέρουμε την βοήθεια που χρειάζονται. Επίσης, συνεχίζω να ενημερώνομαι για νέα σεμινάρια και ημερίδες προσπαθώντας να εξελίξω όσο περισσότερο μπορώ τις γνώσεις μου καθώς η αγάπη μου για αυτό που ασχολούμαι με κάνει συνεχώς να θέλω να γίνομαι καλύτερη.

IMG_0724.JPG

Κάτια Γκιόκα - Γραμματειακή Υποστήριξη

Ξεκίνησα την επιμορφωτική μου πορεία ως βοηθός λογιστή σε σχολή Οικονομίας και Διοίκησης επιχειρήσεων. Έχοντας εκπαιδευτεί και εργαστεί σε διάφορους τομείς για πολλά χρόνια (εξυπηρέτηση πελατών, κομμωτική, χειρισμός μηχανημάτων/παραγωγή), αποφάσισα να κάνω μια επαγγελματική στροφή σε κάτι περισσότερο ανθρωποκεντρικό, στην ομάδα Altalena, ώστε να διοχετεύσω την αγάπη μου για τους ανθρώπους και πιο συγκεκριμένα για τα παιδιά. Αγαπώ τη διαφορετικότητα και είμαι ευγνώμων για κάθε ευκαιρία που θα συναντήσω.

IMG_0731.jpeg

Ο κύριος Roadie

Οι δρόμοι μας με την ομάδα του “Κέντρου Ειδικών Θεραπειών Altalena” συναντήθηκαν τον Μάρτιο του 2019 ύστερα από ένα ατυχές τροχαίο που με άφησε αβοήθητο στην άκρη του δρόμου (εξού και το Road -ie).

Έκτοτε και μετά το πέρας της μακράς αποθεραπείας μου, παρά την αγάπη μου για περιπλάνηση και περιπέτεια, αποφάσισα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου και την βαθιά βιωματική γνώση που απέκτησα σε αυτό το διάστημα μοιράζοντας ανιδιοτελώς συντροφικότητα και αγάπη στους ανθρώπους που με στήριξαν και όλους αυτούς που βρίσκονται στην ίδια ανάγκη.

Η προσωπική μου ιστορία είναι μια διαρκής υπενθύμιση πως η σταθερότητα, η επιμονή και η κατάλληλη φροντίδα είναι τα απαραίτητα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε την κάθε δυσκολία και να βγούμε από την μικρή ή μεγάλη μας περιπέτεια χαρούμενοι και υγιείς.

Ο ακέραιος χαρακτήρας μου, τα ευγενή κίνητρα και τρόποι και η εμπιστοσύνη στο καλό των ανθρώπων, μου έχει αποδώσει μεταξύ της ομάδας μας τον τίτλο “Ο κύριος Roadie”.

 

IMG_2081 2.jpg

Sunny (2006-2018)

Αποφοίτησα από το τμήμα “Καλύτερου Φίλου του Ανθρώπου” το 2008 και έκτοτε είμαι πιστός σύντροφος και φίλος. Έχω παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια “Φύλαξης και Προειδοποίησης” με την εγκεκριμένη μέθοδο του “Επαναλαμβανόμενου Γαβγίσματος” καθώς και ολοκλήρωσα μεταπτυχιακό “Ανεπτυγμένης Όσφρησης και Διαίσθησης”.

Απολαμβάνω τους μεγάλους περιπάτους και τα παιχνίδια με μπάλα, ενώ από τα ενδιαφέροντά μου δεν λείπει η μεσημεριανή σιέστα στην λιακάδα. Είμαι ιδιαίτερα φιλική και υπομονετική με τα παιδιά και διαθέτω μαλακό τρίχωμα που προσφέρει μια μοναδική αίσθηση που χαλαρώνει και μειώνει το άγχος της καθημερινότητας. 

Στόχος μου είναι η ενημέρωση και η εξοικείωση μικρών και μεγάλων με το ζωικό βασίλειο, την προώθηση της φροντίδας, της αγάπης αλλά και της συντροφικότητας μεταξύ ανθρώπου και σκύλου —πάντα με σεβασμό στην μοναδικότητα και τις ανάγκες του καθενός.