rawpixel-com-250087.jpg
rawpixel-com-250087.jpg

Η Ομάδα


Σχετικά με εμάς

SCROLL DOWN

Η Ομάδα


Σχετικά με εμάς

IMG_0381.jpg

Λέτα Ανδρούτσου - Εργοθεραπεύτρια

Αποφοίτησα από το τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας το 2006. Από τότε απασχολούμαι στον ιδιωτικό τομέα ως μέλος και συντονίστρια διεπιστημονικών ομάδων (Διευθύντρια του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών ikid Καματερού) αλλά και ως εισηγήτρια σε σεμινάρια για γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς. Παράλληλα ασχολούμαι με την παραγωγή εξειδικευμένου υλικού εργοθεραπείας (Upbility.gr) και με τη συγγραφή άρθρων για την υγεία, την ανάπτυξη και τις διαταραχές στην παιδική και εφηβική ηλικία. 

Έχω εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, σε εξειδικευμένα αισθητικοκινητικά προγράμματα για την αισθητηριακή επεξεργασία και την αυτορύθμιση, και στην εφαρμογή τους στα πλαίσια θεραπευτικών προγραμμάτων για επικοινωνιακές, κοινωνικές και μαθησιακές δυσκολίες, αναπτυξιακή καθυστέρηση, δυσκολίες κινητικού συντονισμού, δυσκολίες προσοχής και υπερκινητικότητας. Έχω παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια Δημιουργικής Έκφρασης μέσω της τέχνης (μουσική, δράμα, εικαστικά) και έχω εκπαιδευτεί στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement. Το προσωπικό μου ενδιαφέρον για τις εναλλακτικές θεραπείες με οδήγησε στην εκπαίδευση μου στο reiki και στη yoga για παιδιά και οικογένειες από το Rainbow Kids Yoga Network, και στη χρήση τoυς ως ένα ακόμα εργαλείο στην αποκατάσταση δυσκολιών προσοχής, αυτορύθμισης, υπερκινητικότητας και κινητικού συντονισμού, ανάμεσα σε άλλες.Το ερευνητικό ενδιαφέρον μου εστιάζεται στη διερεύνηση των πρώιμων νευροβιολογικών διεργασιών πίσω από κάθε αναπτυξιακή δυσκολία και στη δημιουργία προγραμμάτων στηριζόμενων σε αυτές.

 

Eirini Bio Pic.png

Ειρήνη Παπαδιαμαντοπούλου - Λογοθεραπεύτρια

Ξεκίνησα τις παιδαγωγικές σπουδές μου απο τη Φιλοσοφική σχολή του Εθνικού Καποδιστρικού Πανεπιστημίου στο τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας το 2003, και συνέχισα με τον προπτυχιακό τίτλο BSc Logopaedics  από το Queen Margaret University. Έχω εκπαιδευτεί στη θεραπευτική ιππασία μέσω της προσέγγισης Hippo Kinisio-Educational Rehabilitation (Hi.K.E.R.), από την Επιστημονική Εταιρεία Θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας Ελλάδος (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε.). Η επιθυμία μου για εξειδίκευση σε εναλλακτικές θεραπείες και θεραπευτικές μεθόδους στηρίζεται στην πίστη μου οτι η ύπαρξη και διαμόρφωση ισχυρού κινήτρου αποτελούν τη βάση για την εκμάθηση και τη γενίκευση οποιασδήποτε δεξιότητας. Έτσι λοιπόν, στόχος μου είναι να αναπτύξει το παιδί επαφή μαζί μου (είτε με το άλογο), επαφή που διέπεται από αλληλο-εμπιστοσύνη και αλληλο-αποδοχή. Στα πλαίσια του να προσφέρεται θετική εμπειρία στο παιδί, εκπαιδεύτηκα στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne. Όντας και η ίδια αθλήτρια και πιστεύοντας πως τα παιδιά μαθαίνουν ευκολότερα και αποτελεσματικότερα όταν χρησιμοποιούν το σώμα τους, εντάσσω στις συνεδρίες μου κινητικές εμπειρίες σε συνδυασμό με τις επικοινωνιακές δεξιότητες.

21586379_279589812537120_1431721415_n.jpg

Λία Καρατζή - Εργοθεραπεύτρια  

Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Εργοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας. Έχω εργασθεί με παιδιά που παρουσιάζουν αποκλίσεις στην γνωστική, αισθητικοκινητική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, παρακολούθησα σεμινάρια τόσο θεωρητικά όσο και βιωματικά, σχετικά με την ψυχική υγεία και παθολογία, τη χρήση της τέχνης ως θεραπευτικό μέσο, την νευροβιολογία των ανθρώπινων δραστηριοτήτων και τη μη βίαιη επικοινωνία. Παράλληλα, εργάζομαι ως εκπαιδεύτρια στη Βασική Υποστήριξη Ζωής.

Το πεδίο ενδιαφέροντός μου εστιάζεται στο συγκερασμό εναλλακτικών και ολιστικών θεραπειών με συμβατικές θεραπείες κατά την κλινική μου άσκηση, με στόχο την πολυπρισματική προσέγγιση του παιδιού και τη θεμελίωση μιας ουσιαστικής θεραπευτικής συμμαχίας. Θεωρώ πολύ σημαντική την πυροδότηση και ενίσχυση του εσωτερικού κινήτρου του παιδιού και την ενεργό συμμετοχή του στη θεραπευτική διαδικασία. Τέλος, προσανατολίζομαι στη χρήση του δράματος και του θεατρικού παιχνιδιού ως μέσο ανάπτυξης των κοινωνικών και ψυχοσυναισθηματικών δεξιοτήτων του παιδιού μέσα από τις οποίες καθίσταται ικανό να προσαρμοστεί και να αλληλεπιδράσει επαρκώς με το περιβάλλον του.

25394042_1959789117569933_1922980157_n copy.jpg

Τίνα Ρώμα - Μουσικός 

Είμαι διπλωματούχος πιανίστα του Ωδείου ''Μουσικός Σύνδεσμος Αθηνών'' (υπό τη διεύθυνση του Γιάννη Αυγερινού) και πτυχιούχος του Εθνικού Ωδείου. Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στα Ανώτερα θεωρητικά, αποκτώντας τα πτυχία Ειδικού Αρμονίας, Αντίστιξης, καθώς και Φούγκας και Ενορχήστρωσης, με καθηγητή τον αείμνηστο Μιχάλη Ροζάκη. Παράλληλα αποφοίτησα από το τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με κατεύθυνση Ψυχολογίας. Έχω εργαστεί σε διάφορα ωδεία, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα πιάνου και θεωρητικών και για τρία χρόνια υπήρξα βοηθός Αρχιμουσικού σε Φιλαρμονική ορχήστρα, στην οποία είχα ήδη διατελέσει ενεργό μέλος επί δεκαπενταετίας, ως εκτελέστρια σαξοφώνου alto και φλάουτου.

Παρακολούθησα μαθήματα πιανιστικής τεχνικής, μεταπτυχιακού επιπέδου, με τη Ναταλία Μιχαηλίδου και σεμινάρια jazz πιάνου με τον Παντελή Μπενετάτο. Η Μουσικοκινητική Αγωγή ήταν πάντα στους στόχους μου, ως μία εναλλακτική αντιμετώπιση της διδασκαλίας της μουσικής, πέρα από τη στείρα αναπαραγωγή θεωρητικών γνώσεων με τη συμβατική μορφή (εκμάθηση κανόνων, φθόγγων, αξιών κλπ). Για το λόγο αυτό, παρακολούθησα σεμιναριακό κύκλο μαθημάτων, με αξιόλογους καθηγητές και καλλιτέχνες (Ολυμπία Αγαλιανού, Μαρία Φιλιάνου, Γιώργο Χαρωνίτη, Μαρίζα Κωχ, Νικόλα Τσαφταρίδη, Μάρω Θεοδωράκη κ.α). Στους άμεσους στόχους μου είναι η περαιτέρω ενημέρωση και ειδίκευσή μου στην εφαρμογή του συστήματος της μουσικοκινητικής σε ομάδες παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αλλά και στη Μουσικοθεραπεία.