IMG_0381.jpg

Λέτα Ανδρούτσου - Εργοθεραπεύτρια

Αποφοίτησα από το τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας το 2006. Από τότε απασχολούμαι στον ιδιωτικό τομέα ως μέλος και συντονίστρια διεπιστημονικών ομάδων (Διευθύντρια του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών ikid Καματερού) αλλά και ως εισηγήτρια σε σεμινάρια για γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς. Παράλληλα ασχολούμαι με την παραγωγή εξειδικευμένου υλικού εργοθεραπείας (Upbility.gr) και με τη συγγραφή άρθρων για την υγεία, την ανάπτυξη και τις διαταραχές στην παιδική και εφηβική ηλικία. 

Έχω εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, σε εξειδικευμένα αισθητικοκινητικά προγράμματα για την αισθητηριακή επεξεργασία και την αυτορύθμιση, και στην εφαρμογή τους στα πλαίσια θεραπευτικών προγραμμάτων για επικοινωνιακές, κοινωνικές και μαθησιακές δυσκολίες, αναπτυξιακή καθυστέρηση, δυσκολίες κινητικού συντονισμού, δυσκολίες προσοχής και υπερκινητικότητας. Έχω παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια Δημιουργικής Έκφρασης μέσω της τέχνης (μουσική, δράμα, εικαστικά) και έχω εκπαιδευτεί στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement. Το προσωπικό μου ενδιαφέρον για τις εναλλακτικές θεραπείες με οδήγησε στην εκπαίδευση μου στο reiki και στη yoga για παιδιά και οικογένειες από το Rainbow Kids Yoga Network, και στη χρήση τoυς ως ένα ακόμα εργαλείο στην αποκατάσταση δυσκολιών προσοχής, αυτορύθμισης, υπερκινητικότητας και κινητικού συντονισμού, ανάμεσα σε άλλες.Το ερευνητικό ενδιαφέρον μου εστιάζεται στη διερεύνηση των πρώιμων νευροβιολογικών διεργασιών πίσω από κάθε αναπτυξιακή δυσκολία και στη δημιουργία προγραμμάτων στηριζόμενων σε αυτές.

 

Eirini Bio Pic.png

Ειρήνη Παπαδιαμαντοπούλου - Λογοθεραπεύτρια

Ξεκίνησα τις παιδαγωγικές σπουδές μου απο τη Φιλοσοφική σχολή του Εθνικού Καποδιστρικού Πανεπιστημίου στο τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας το 2003, και συνέχισα με τον προπτυχιακό τίτλο BSc Logopaedics  από το Queen Margaret University. Έχω εκπαιδευτεί στη θεραπευτική ιππασία μέσω της προσέγγισης Hippo Kinisio-Educational Rehabilitation (Hi.K.E.R.), από την Επιστημονική Εταιρεία Θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας Ελλάδος (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε.). Η επιθυμία μου για εξειδίκευση σε εναλλακτικές θεραπείες και θεραπευτικές μεθόδους στηρίζεται στην πίστη μου οτι η ύπαρξη και διαμόρφωση ισχυρού κινήτρου αποτελούν τη βάση για την εκμάθηση και τη γενίκευση οποιασδήποτε δεξιότητας. Έτσι λοιπόν, στόχος μου είναι να αναπτύξει το παιδί επαφή μαζί μου (είτε με το άλογο), επαφή που διέπεται από αλληλο-εμπιστοσύνη και αλληλο-αποδοχή. Στα πλαίσια του να προσφέρεται θετική εμπειρία στο παιδί, εκπαιδεύτηκα στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne. Όντας και η ίδια αθλήτρια και πιστεύοντας πως τα παιδιά μαθαίνουν ευκολότερα και αποτελεσματικότερα όταν χρησιμοποιούν το σώμα τους, εντάσσω στις συνεδρίες μου κινητικές εμπειρίες σε συνδυασμό με τις επικοινωνιακές δεξιότητες.

21586379_279589812537120_1431721415_n.jpg

Λία Καρατζή - Εργοθεραπεύτρια  

Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Εργοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας. Έχω εργασθεί με παιδιά που παρουσιάζουν αποκλίσεις στην γνωστική, αισθητικοκινητική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη. Συνακόλουθα με την κλινική μου πράξη, παρακολούθησα σεμινάρια τόσο θεωρητικά όσο και βιωματικά, σχετικά με την ψυχική υγεία και παθολογία, τη χρήση της τέχνης ως θεραπευτικό μέσο, την νευροβιολογία των ανθρώπινων δραστηριοτήτων και τη μη βίαιη επικοινωνία. Έχω ασχοληθεί εθελοντικά με τη θεραπευτική ιππασία σε παιδιά και εφήβους με κινητικές, επικοινωνιακές και γνωστικές δυσκολίες, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Το 2017 εξειδικεύτηκα στην προσέγγιση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης. 

Το πεδίο ενδιαφέροντός μου εστιάζεται στο συγκερασμό εναλλακτικών και ολιστικών θεραπειών με συμβατικές θεραπείες κατά την κλινική μου άσκηση, με στόχο την πολυπρισματική προσέγγιση του παιδιού και τη θεμελίωση μιας ουσιαστικής θεραπευτικής συμμαχίας. Θεωρώ πολύ σημαντική την πυροδότηση και ενίσχυση του εσωτερικού κινήτρου του παιδιού και την ενεργό συμμετοχή του στη θεραπευτική διαδικασία. Τέλος, προσανατολίζομαι στη χρήση του δράματος και του θεατρικού παιχνιδιού ως μέσο ανάπτυξης των κοινωνικών και ψυχοσυναισθηματικών δεξιοτήτων του παιδιού μέσα από τις οποίες καθίσταται ικανό να προσαρμοστεί και να αλληλεπιδράσει επαρκώς με το περιβάλλον του.

eutuxia.jpg

Ευτυχία Καλαμάρα - Ψυχολόγος, Ειδική παιδαγωγός

Αποφοίτησα από το τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2007. Από τότε δραστηριοποιούμαι στον ιδιωτικό τομέα ως Ψυχολόγος και Ειδική Παιδαγωγός.
Ασχολούμαι με τη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, το συντονισμό ομάδων παιδιών με στόχο την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, την  προαγωγής της επικοινωνίας και της συνεργασίας, το συντονισμό ομάδων παιδιών με στόχο τη βελτίωση της ανάγνωσης και της γραπτής έκφρασης και το συντονισμό ομάδων γονέων. Επιπλέον, ασχολούμαι με την υλοποίηση συνεδριών Ψυχοθεραπείας μέσω Τεχνών και τη διοργάνωση βιωματικών εργαστηρίων για παιδιά. 
Έχω εκπαιδευτεί στη Διάγνωση και Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών, στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  στη διαχείριση Διαταραχών άγχους στα παιδιά και τους εφήβους, στην 
Παιδοψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών, στη χρήση των Τεχνικών της Δραματοθεραπείας κ Παιγνιοθεραπείας, στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας κ Δραματοθεραπείας, το Άθυρμα. Επίσης, είμαι εκπαιδευόμενη στην  Εκφραστική θεραπεία μέσω τέχνης, στο Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας, ΑΙΩΝ. 
Σε ερευνητικό επίπεδο, συμμετείχα στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού- Δουλεύοντας Μαζί, με το ερευνητικό πρόγραμμα «Η βελτίωση των κοινωνικών-επικοινωνιακών δεξιοτήτων παιδιών με αυτισμό με τη χρήση δραστηριοτήτων βασισμένων στη θεωρία της μη κατευθυντικής παιγνιοθεραπείας». Καθώς και στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με θέμα εργασίας: Θεατρικό Παιχνίδι και Μαθηματικά. 
Το πεδίο του ενδιαφέροντός μου εστιάζεται στη μάθηση μέσω παιχνιδιού και βιωματικών δραστηριοτήτων και τη διερεύνηση του εαυτού και των συναισθημάτων μέσω των τεχνών και των παραμυθιών. 

DaniaK.png

Δάνια Καρασαββίδη - Εργοθεραπεύτρια

Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας. Στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης έχω αποκτήσει κλινική εμπειρία τόσο με παιδιά όσο και με ενήλικες. 
Στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πειραιά, εργάσθηκα με παιδιά με αυτισμό, νοητική υστέρηση, γνωστικές και κινητικές δυσκολίες, καθώς και γενετικά σύνδρομα. Στη συνέχεια, απασχολήθηκα με άτομα με σοβαρές ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές, πραγματοποιώντας ομαδικές συνεδρίες εργοθεραπείας στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου. Τέλος, έχω αποκτήσει εμπειρία στον τομέα της αποκατάστασης ατόμων μετά από αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, κακώσεις του νωτιαίου μυελού και άλλες νευρολογικές παθήσεις, στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης Αναπήρων.

Σε ερευνητικό επίπεδο, το ενδιαφέρον μου προσανατολίζεται στη μελέτη της βιολογίας του ανθρώπινου εγκεφάλου και συγκεκριμένα στις μεθόδους με τις οποίες ενισχύεται η δημιουργία νέων νευρικών οδών για την εγκαθίδρυση καινούριων δεξιοτήτων. 

Έχω ως αρχή το σεβασμό απέναντι στη μοναδική  προσωπικότητα του κάθε παιδιού και στις ιδιαίτερες ανάγκες τόσο του ίδιου όσο και της οικογένειάς του. Απώτερος στόχος μου είναι το παιδί να αποκτήσει λειτουργικότητα και αυτονομία, πάντα μέσα από διασκεδαστικές για το ίδιο δραστηριότητες και τη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ παιδιού και θεραπευτή.

25394042_1959789117569933_1922980157_n copy.jpg

Τίνα Ρώμα - Μουσικός 

Είμαι διπλωματούχος πιανίστα του Ωδείου ''Μουσικός Σύνδεσμος Αθηνών'' (υπό τη διεύθυνση του Γιάννη Αυγερινού) και πτυχιούχος του Εθνικού Ωδείου. Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στα Ανώτερα θεωρητικά, αποκτώντας τα πτυχία Ειδικού Αρμονίας, Αντίστιξης, καθώς και Φούγκας και Ενορχήστρωσης, με καθηγητή τον αείμνηστο Μιχάλη Ροζάκη. Παράλληλα αποφοίτησα από το τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με κατεύθυνση Ψυχολογίας. Έχω εργαστεί σε διάφορα ωδεία, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα πιάνου και θεωρητικών και για τρία χρόνια υπήρξα βοηθός Αρχιμουσικού σε Φιλαρμονική ορχήστρα, στην οποία είχα ήδη διατελέσει ενεργό μέλος επί δεκαπενταετίας, ως εκτελέστρια σαξοφώνου alto και φλάουτου.

Παρακολούθησα μαθήματα πιανιστικής τεχνικής, μεταπτυχιακού επιπέδου, με τη Ναταλία Μιχαηλίδου και σεμινάρια jazz πιάνου με τον Παντελή Μπενετάτο. Η Μουσικοκινητική Αγωγή ήταν πάντα στους στόχους μου, ως μία εναλλακτική αντιμετώπιση της διδασκαλίας της μουσικής, πέρα από τη στείρα αναπαραγωγή θεωρητικών γνώσεων με τη συμβατική μορφή (εκμάθηση κανόνων, φθόγγων, αξιών κλπ). Για το λόγο αυτό, παρακολούθησα σεμιναριακό κύκλο μαθημάτων, με αξιόλογους καθηγητές και καλλιτέχνες (Ολυμπία Αγαλιανού, Μαρία Φιλιάνου, Γιώργο Χαρωνίτη, Μαρίζα Κωχ, Νικόλα Τσαφταρίδη, Μάρω Θεοδωράκη κ.α). Στους άμεσους στόχους μου είναι η περαιτέρω ενημέρωση και ειδίκευσή μου στην εφαρμογή του συστήματος της μουσικοκινητικής σε ομάδες παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αλλά και στη Μουσικοθεραπεία.

 
IMG_2081 2.jpg

Sunny - Play Partner

Αποφοίτησα από το τμήμα “Καλύτερου Φίλου του Ανθρώπου” το 2008 και έκτοτε είμαι πιστός σύντροφος και φίλος. Έχω παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια “Φύλαξης και Προειδοποίησης” με την εγκεκριμένη μέθοδο του “Επαναλαμβανόμενου Γαβγίσματος” καθώς και ολοκλήρωσα μεταπτυχιακό “Ανεπτυγμένης Όσφρησης και Διαίσθησης”.

Απολαμβάνω τους μεγάλους περιπάτους και τα παιχνίδια με μπάλα, ενώ από τα ενδιαφέροντά μου δεν λείπει η μεσημεριανή σιέστα στην λιακάδα. Είμαι ιδιαίτερα φιλική και υπομονετική με τα παιδιά και διαθέτω μαλακό τρίχωμα που προσφέρει μια μοναδική αίσθηση που χαλαρώνει και μειώνει το άγχος της καθημερινότητας. 

Στόχος μου είναι η ενημέρωση και η εξοικείωση μικρών και μεγάλων με το ζωικό βασίλειο, την προώθηση της φροντίδας, της αγάπης αλλά και της συντροφικότητας μεταξύ ανθρώπου και σκύλου —πάντα με σεβασμό στην μοναδικότητα και τις ανάγκες του καθενός.